فالوور ارزان ویمیو را ما به شما می دهیم :

فالوور ارزان ویمیو را ما به شما می دهیم!

ویمیو یک برنامه ی مربوط به فیلم است که فیلم سازان و انیمیشن سازان فیلم های خود را در آن جا به اشتراک گذاشته و کاربران می توانند آن ها را تماشا کنند. یک چیزی شبیه به فیلیمو در کشور خودمان. برای افزای فالوور در ویمیو قطعا اولین شرط این است که فیلمهایتان محتوای مورد پسند وپیامی خاص داشته باشد.به عقیده ی بعضی کاربران ویمیو و یوتیوب در رقابت سختی با یکدیگر قرار دارند. فیلم های ویمیو به آسانی در سایر رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شوند. گروه هایی که در این برنامه وجود دارد؛ وجه تمایز اساسی آن با سایر برنامه هاست. در این برنامه می توانید کانال های ویدئویی، پورتال های ویدئویی و لیست پخش درست کنید. در ویمیو همچنان می توانید فیلم هایتان را با کیفیت بالا آپلود کنید وفیلم ها را ذخیره کنید تا به صورت آفلاین مشاهده کنید. بازدید کنندگان ماهانه ی ویمیو بالغ بر۱۷۰میلیون نفر می باشد. نسخه ی رایگان ویمیو وجود دارد اما ظرفیت آپلود آن محدود است. پس اگر ظرفیت بالاتری میخواهید نسخه های دیگر آن را امتحان کنید و فراموش نکنید که ما می توانیم فالوور ارزان ویمیو را در اختیار شما قرار دهیم.

فالوور ارزان ویمیو

لایک ارزان تیک تاک:

تیک تاک یک شبکه ی اجتماعی پرکاربر است. در قدم اول برای زیاد کردن بازدید از فیلم هایتان باید پروفایل مناسب و هماهنگ با محتوایی که تولید میکنید؛ داشته باشید و از بیوی ساده، کوتاه و جذاب استفاده کنید. چرا که بیو و پروفایل اولین چیزی است که به چشم دنبال کنندگان شما می آید.اما باید مواظب این قضیه باشید که بیش از حد اطلاعات ندهید.

صفحه تان را از حالت خصوصی دربیاورید.

ویدئوهای اصل بسازید نه کپی شده.

استایل خودتان را در ساختن ویدئوها داشته باشید.

اگر اینستاگرام یا یوتیوب دارید؛ لینک آن ها را نیز در بیوی تیک تاک خود، برای دریافت لایک بیشتر قرار دهید.

ویدئوهای بقیه تیک تاکرها را لایک کنید.

از هشتگ های مربوط به محتوایتان(نه به صورت اغراق)استفاده کنید. مخصوصا از هشتگ هایی که ترند شده اند.

به طور منظم روزانه ویدئو آپلود کنید اما به گونه ای نباشد که این افزایش کمیت موجب شود کیفیت را فراموش کنید.

ما لایک ارزان تیک تاک را برای شما خواهیم آورد!

افزایش ویوی کانال توئیچ:

توئیچ یک سرویس پخش زنده ی جهانی، ساخته ی  آمریکا است که زیر مجموعه ی سایت آمازون بوده و درسال۲۰۱۱به وجود آمد. این سیستم عموما بر روی لایو یا پخش زنده ی بازی های ویدئویی تمرکز داشته است اما امکانات دیگری مثل پخش موسیقی داشته یا حتی اخیرا پخش”زندگی واقعی”را نیز به امکاناتش اضافه کرده است. تبلیغات نیز در این سیستم وجود دارد و حتی یکی از راه های کسب درآمد گیمرهای واقعی است. در سال۲۰۱۳این سایت۴۵میلیون بیننده داشته و درسال۲۰۱۴رتبه ی چهارم اختصاص ترافیک آمریکا را داشته است. در سال۲۰۱۵توئیچ ماهانه۱۰۰میلیون بازدید کننده داشت که در سال۲۰۲۰این تعداد، به روزانه۱۵میلیون رسید. بیشترین تعداد بازیکن های توئیچ مرد یا پسر بوده و در رده ی سنی۱۸تا۳۴سال قرار دارند. در سال۲۰۱۸معروف ترین بازی های توئیچ که شامل ۷بازی بود؛ درکل۳۶۵میلیون ساعت بازدید داشته اند. اگر شما یک گیمر خوب در توئیچ هستید ولی از افزایش ویوی کانال توئیچ خود ناامید شده اید؛ نگران نباشید؛ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

 

اشتراک در شبکه اجتماعی

بیوگرافی نویسنده adminpishvaz

مشاهده تمامی 857 پست

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.